The impact of e-marketing on customer loyalty in the telecommunications sector -a survey study on a sample of Mobilis customers
Abstract
The study aimed to identify the role and importance of e-marketing dimensions in Mobilis Corporation, and to analyze the extent of the correlation between e-marketing dimensions and loyalty indicators. The statistical treatment was carried out using the Statistical Package for Social Sciences (SPSS), and the study concluded that there is a relationship between all dimensions of e-marketing and customer loyalty indicators, which is a strong and direct relationship
References
أحمد المحرزي، و فوزي حماده. (بلا تاريخ). برنامج مهارت التسويق والبيع : التسويق عبر الإنترنت. تاريخ الاسترداد 12 06, 2020، من olc.bu.edu.eg/olc/images/internet.pdf
أحمد عبد العباس الموسوي. (2013). أبعاد التسويق بالعلاقات وتأثيره في تحقيق ولاء الزبون (رسالة ماجستير). العراق: جامعة كربلاء.
بن العتيبي، و عمر. (2010). أمن المعلوماتي في المواقع الالكترونية ومدي توافقه مع المعايير المحلية والدولية (أطروحة دكتوراه). السعودية: جامعة نايف للعلوم الأمنية.
زاهر عبد الرحيم عاطف. (2011). تسويق الخدمات. عمان: دار الراية لنشر والتوزيع.
زكريا وأخرون أحمد عزام. (2007). مبادئ التسويق الحديث. عمان: دار المسيرة للنشر والتوزيع.
سمر توفيق صبرة. (2010). التسويق الالكتروني (المجلد الأولى). المجتمع العربي للنشر والتوزيع.
ليلى مطالي. (2017). الوجيز في التسويق الإلكتروني (المجلد الأولى). بيروت: دار الكتب العلمية.
مبروك العديلي. (2015). التسويق الالكتروني. الاردن: دار المجد للنشر و التوزيع.
منير نوري. (2014). التجارة الالكترونية والتسويق الالكتروني. الجزائر: ديوان المطبوعات الجامعية .
ميريليف ستون. (2003). التســویق مــن خــلال علاقتــك بــالعملاء. دار الفــاروق للنشــر.
نور الصباغ. (بلا تاريخ). أثر التسويق الإلكترونية على رضا الزبائن في قطاع الاتصالات(رسالة ماجستير غير منشورة). سورية: الجامعة الافتراضية.
هشام مخلوف. (2003). التجارة الالكترونية الحاضر وافاق المستقبل. القاهرة.